Редакторски колектив Defendyl<sup>®</sup>
У дома>Имуноблог>Интересно> Победете умората със 7 прости метода

Победете умората със 7 прости метода

Ежедневно ли изпитвате затруднение да изчакате настъпването на вечерта, когато буквално падате в леглото? Не сте единствени. Много хора се сблъскват с умората. Най-често тя ни атакува през зимата, когато дните са къси и получаваме ограничено количество слънчева светлина. Организмът ни се нуждае от повече почивка през зимата, отколкото през лятото, но за съжаление това не винаги е възможно, тъй като броят на задълженията ни както през зимата, така и през много по-дългите и красиви летни дни е еднакъв.

 

 

Пролетна летаргия

Зимният копнеж на организма за по-дълга почивка е последван от пролетна летаргия, когато организмът ни бавно се „събужда“, за да бъде в активна форма, когато природата около нас се събужда. При добавяне на стрес към взискателния темп на живота, това не ни позволява да се събуждаме при първите пролетни слънчеви лъчи от „зимния сън“, както правят кокичетата и игликите, но бихме искали да стартираме вътрешните си двигатели от 0 на 100 км/ч за няколко секунди. Само спортните автомобили могат да направят това, човешкият организъм се нуждае от малко повече време за активиране. Ето защо през по-студените месеци, ако имунната ни система не функционира добре, тенденцията е към умората да се присъединят и вирусните инфекции, които могат да се повтарят отново и отново.

За да останат вирусите възможно най-далеч от Вас, погрижете се за укрепване на имунната си система. 

Седем метода за преодоляване на умората и за повишаване на имунитета

За Вас сме избрали 7 метода, с които можете да победите умората и да се погрижите за повишаване на имунитета и доброто състояние като цяло. Положете малко усилия и намерете печелившата комбинация от всичките седем, която е подходяща за Вас и Вашия начин на живот. Заслужава си!

1. Сънят е най-доброто лекарство.

Златното правило, което гласи, че трябва да разделим нашите 24 часа от денонощието на 8 часа работа, 8 часа свободно време и 8 часа сън, все още е в сила. Дългосрочното лишаване от сън не носи нищо добро.

2. Тези, които работят следва да почиват.

След всеки период на активност, интензивна работа (не забравяйте, у дома също работите, не само на работното място!) и стресови събития трябва да планирате малко почивка. Внимавайте временно увеличеното количество работа да не прерасне в постоянно и да отнеме от времето, предназначено за почивка.

3. Хранете се умно и бавно.

Насладете се на храната и напитките, отделете си време и разпределете дневния прием в 3–5 хранения на ден, хранете се спокойно, а не бързайте пред телевизора или компютърния екран. Стремете се към местно произведени сезонни храни. Избягвайте преработената и бърза храна и по-скоро подгответе седмичен план за хранене, гответе вкъщи и се опитайте да се придържате към плана колкото е възможно повече. По този начин не само ще се грижите за собственото си здраве и за здравето на семейството си, но и ще спестите малко пари.

4. Вървете пеша.

Отделете част от Вашето време за физическо натоварване! Физическата активност оказва силно влияе върху функционирането на имунната система и много други важни функции на организма, затова трябва да я включите в ежедневието си. Бъдете физически активни поне за половин час всеки ден. Качете се по стълбите, вървете пеша до мястото на срещата, отидете на фитнес с приятелите си и пр. С малки стъпки можете да постигнете големи цели!

5. Медитирайте и водете дневник на благодарност.

Спрете и се запитайте какво чувствате и кои мисли изпълват ума Ви в дадения момент. Бъдете наясно какво се случва с Вас и около Вас и съзнателно премахвайте „излишните“ мисли. Спрете да се тревожите твърде много за нещата, на които не можете да повлияете. Фокусирайте се върху себе си, доброто си благополучие, върху нещата, които Ви правят щастливи. Бъдете благодарни за това, което имате. За Вашето здраве, приятели, партньор, деца, родители, братя, сестри и т.н. Опитайте се да въведете насочени медитации в ежедневието си, които можете да намерите онлайн или започнете да водите дневник на благодарност, в който всяка вечер пишете поне три неща, за които сте благодарни.

6. Прекарайте свободното си време с любимите си хора.

Планирайте дейностите си в свободното си време също толкова внимателно, колкото и работните си задължения. В продължение на повече от 80 години в Харвардския университет правят проучване за щастието сред своите студенти и е установено, че добрите отношения с хората около нас оказват силно влияние върху здравето ни и като цяло са изключително важни за нашето щастие.

7. Погрижете се за доброто функциониране на имунната си система.

За да останат вирусите възможно най-далеч от Вас, погрижете се за укрепване на имунната си система. Можете да повлияете на доброто функциониране на имунната система, което ще Ви предпази от вируси, с правилна диета и упражнения, а също така Ви препоръчваме през сезона на вирусните инфекции от септември до март да приемате превантивно продукти за укрепване на имунната система.

Ако сте се срещнали с вирусите и вече изпитвате първите признаци на заболяване, неразположение и умора, тогава Defendyl-Imunoglukan P4H® ACUTE капсули са подходящи за Вас, те имат тройна сила — за незабавна помощ.

Изберете правилния продукт за вас

Defendyl® не бива да се приема от болни с присадени органи. Болни, приемащи имунопотискащи лекарства, могат да вземат Defendyl® само след консултация с лекар.

Не превишавайте препоръчаните дневна доза. Хранителната добавка не замества балансираното и разнообразно хранене.